Profilering og Markedsføring
Spisskompetanse innen kommunikasjon for eiendsomsmarkedet gir oss et fortrinn når prosjektet skal lanseres, og vi skal nå våre målgrupper, og helhetlig profilering gjør prosjektet ditt synlig.
- Kommunikasjonsstrategi
- Visuell identitet, profil, logo
- Prospekt og profilering
- Visuell identitet, profil, logo
- Nettsidedesign og boligvelger
- Markedsføring
- Film- og videoproduksjon
- Tekstforfattere, bilder, dronefoto
- 3D-visualisering
- Rådgivning
Profilering
Den visuelle profilen gir boligprosjektet en identitet og personlighet som treffer de tiltenkte målgruppene både i hodet og hjertet. Vi utvikler en profil med logo, farger, grafiske elementer og mer for å gi uttrykk for de verdier og visjoner som boligprosjektet har.
Logo
Som prosjektets varemerke er logoen viktig for å gi synlighet og gjenkjennelighet til boligprosjektet. Den blir ansiktet utad og designes for lang levetid og for bruk på alle plattformer.
Branding
Med et solid konsept, får du mye bedre mulighet til å kommunisere boligprosjektets visjon og verdier effektivt gjennom branding, og gir boligprosjektet en tilstedeværelse utenfor vanlige markedsføringsplattformer. Om det er annonsering på lokale busstopper, byggeplasskilt, avisannonser eller DM flyers, så har
Annonsering
Det har aldri vært så mange mulige plattformer å annonsere på, og vi kjenner dem alle godt. Denne kjennskapen er viktig for å identifisere og treffe våre målgrupper, slik at markedsføringsutgiftene gir resultater. Fra digital annonsering på sosiale medier eller nettsider til fysisk annonsering i aviser, vi har muligheten til å uforme alt på en effektiv og helhetlig måte.
Sosiale medier
Markedsføring går mer og mer over til rent digitale kanaler, med mobilen som måten folk flest utforsker boligmarkedet på. Sosiale medier er også en god måte å synliggjøre ditt boligprosjekt til interessenter. Vår markedsavdeling har lang erfaring med markedsføring for boligprosjekter gjennom disse kanalene.
Brandingartikler
Det fremdeles en plass for fysisk markedsføring, spesielt i lokalområdene og for å gi en følelse av særegenhet over prosjektet. Om det er kaffekopper, handlenett eller bilfoliering, så har du en unik mulighet til å gi synlighet som har lengre levetid, og synlighet utenfor der vanlig markedsføring ikke har stor rekkevidde. I tillegg gir det en særegenhet og et mer personlig forhold til boligprosjektet for boligkjøperen.