Hårstad Minde
Salgssuksessen på Tiller.
![1 Profilering Harstad Minde 2](https://hem.no/imager/filer/43881/1-Profilering-Harstad-Minde-2_616b2c32fb7bb9679ad560fc61635847.webp 400w, https://hem.no/imager/filer/43881/1-Profilering-Harstad-Minde-2_5ae402c9837860cd6e4f65e304b3a5fa.webp 800w, https://hem.no/imager/filer/43881/1-Profilering-Harstad-Minde-2_6c0c164bd2b597ee32b68b8b5755bd2e.webp 1200w)
Utbygger | | Advansia | |
Enheter | | 100 | |
Byggestart | | 2020 | |
Ferdigstilt | | -- |
Både trinn 1 og 2 av Hårstad Minde ble utsolgt godt før byggene var ferdigstilt, og trinn 3 er i rute til å klare det samme. Markedsføringen har basert seg på naturen og de landlige omgivelsene, og nærheten til alt av shoppingmuligheter som Tiller har å tilby. Særlig eldre som flytter fra hus til leilighet og nyetablerte familier har være en målgrupper boligprosjektet har fokusert på med gode resultater.