Digital salgsoppgave
Ingemann Torps vei 15A
5 490 000,-
Leilighet
Eierseksjon
101 m2
3 soverom
Trondheim Øst
Sentral & flott 4-roms selveier i 2.etg
Balansert ventilasjon
Balkong/Terrasse
Barnevennlig
Bredbånd
Garasje/P-plass
Heis
Kabel-TV
Lademulighet
Off. vann og avløp
Parkett
Rolig
Sentralt
Turterreng
-
Prisantydning5 490 000,-
-
Omkostninger138 250,-
-
Totalpris5 628 250,-
-
Primærrom93 m2
-
Bruksareal101 m2
-
Kommunale avgifter18 516,-
-
Byggeår2002
-
EnergimerkingD
-
EieformEierseksjon
Kort om eiendommen
Velkommen til Ingemann Torps vei 15A - en sentral og flott 4-roms selveierleilighet i 2.etasje. Leiligheten har en god planløsning med 3 soverom av god størrelse, romslig og åpen stue- og kjøkkenløsning, flislagt bad med gulvvarme og en entre med praktisk innebygd skyvedørsgarderobe. Du får 2 faste p-plasser i p-kjeller og en bod i 1.etg, samt sentral beliggenhet til "alt" av servicefasiliteter innenfor en kort gangavstand.Kvaliteter verdt å merke seg:
- Sørvest-vendt balkong med fine solforhold
- 2 faste p-plasser i p-kjeller
- Bod med egen inngang i 1.etg
- 3 Romslige soverom & 1 innvendig bod/walk-in garderobeskap
- Gjennomgående store vindusflater som gir rikelig med lysinnslipp
- Fjernvarme
- Sentral beliggenhet med gangavstand til "alt" av servicefasiliteter
Velkommen til visning!
-
-
valuatorCommentsToAreaPåvist bod har adkomst via felles areal
-
-
-
OmkostningerBeregnede omkostninger ved kjøp:
- Dokumentavgift 2,5% av salgssum kr. 137 250,-
- Tinglysingsgebyr skjøte kr. 500,-
- Tinglysingsgebyr pr. pantedokument kr. 500,-
- HELP Boligkjøperforsikring kr. 9 900,- (valgfri)
- HELP Boligkjøperforsikring PLUSS kr. 2 800,- (valgfri)
Totale omkostninger kr. 138 250,-
Total omkostninger inkl. HELP Boligkjøperforsikring kr. 148 150,-
Totale omkostninger inkl. HELP Boligkjøperforsikring PLUSS kr. 150 950,-
NB: Regnestykket forutsetter at det kun tinglyses ett pantedokument og at eiendommen selges til prisantydning. Det tas forbehold om endring i omkostninger/offentlige avgifter. En slik endring vil bli belastet/godskrevet kjøper. -
Kommunale avgifterKr. 1 543,- for oktober i 2024. Det er 12 terminer i året. Kommunale avgifter og gebyrer kan avvike fra en termin til en annen og være avhengig av bruk.
Årlig kostnad er estimert iht. oktober i 2024. -
Felleskostnader pr. mndkr 5 116,-
Felleskostnader utgjør kr. 5.116,- per måned. Felleskostnadene inkluderer parkering, Akonto fjernvarme, kabel-tv og diverse vedlikehold/drift iht. regnskap. Felleskostnadene fordeles på følgende poster:
- Felleskostnader 3.634,-
- Parkering 300,-
- Akonto Fjernvarme 690,-
- Kabel-tv 492,-
Det er vedtatt å rehabilitere tak og fasader i sameiet. Total kostnad for rehabiliteringen er ca. 700k per seksjon. Kostnaden er basert på sameiets eierbrøk. Hovedinnbetalingen ble gjennomført i juni 2024, hvor neste innbetaling kommer på nyåret 2025 og betales av nåværende eier før overtakelse. Helet bygget rehabiliteres med vesentlige aldersoppdateringer av bygningsmassen fra byggeår.
-
-
-
Innhold2. ETASJE: 97m²
P-ROM: 93m²: Som inneholder: Stue, kjøkken, 3 soverom, bad, gang.
S-ROM: 4m²: Som inneholder: Bod. -
Standard2. ETASJE
Stue: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Radiator. Utgang til balkong.
Kjøkken: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Radiator. Innredning med mekanisk avtrekksvifte over stekesonen og opplegg for oppvaskmaskin. Det er integrert stekovn og platetopp.
Soverom 1: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Radiator. Skyvedørsgarderobe.
Soverom 2: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Radiator. Garderobeskap.
Soverom 3: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Radiator.
Bad: Flis på gulv og flis på vegger. Malt overflate i himling. Gulvvarme. Utstyrt med servant, servantskap, wc, innfellbare dusjdører, opplegg for vaskemaskin, mekanisk avtrekk og rørfordelingsskap.
Gang: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate og downlights i himling. Skyvedørsgarderobe.
Bod: Parkett på gulv og malt overflate på vegger. Malt overflate i himling. Sikringsskap. -
ParkeringMedfølger 2 faste parkeringsplasser i parkeringskjeller med mulighet for etablering av El-billader
-
ByggemåteByggemåte i følge takstmann: Leilighet er i andre etasje. Grunnmur er oppført i støpt betong. Veggkonstruksjon er oppført i betong og tre, og er kledd med stående panel. Taket er et flatt tak og er tekket med papp. Etasjeskille er et betongdekke. Vinduer med 2-lags isolerglass.
Oppsummering fra takstmanns tilstandsrapport:
Bygningsdeler med TG2:
Våtrom: Bad:
Oppsummering av overflater: Vindu er beskyttet av dusjvegg. Det registreres riss / sprekker i flisfuger på gulv og i fliser på gulv i dusjsonen..
Anbefalte tiltak overflater: Badet fungerer med dagens tilstand, men på grunn av påviste forhold anbefales montert et dusjkabinett for å unngå ytterligere fuktbelastning i påvente av en oppgradering.
Oppsummering av membran, tettesjikt og sluk: Tettesjikt har nådd en alder som gjør tettheten usikker i tiden som kommer.
Anbefalte tiltak membran, tettesjikt og sluk: Med bakgrunn i alder og slitasje står våtrommet foran en utbedring/utskiftning.
Oppsummering av sanitærutstyr: Det er fuktskader pga vannsøl, på baderoms innredningen.
Anbefalte tiltak sanitærutstyr: Fuktskade i servantskap bør utbedres.
Bygningsdeler med TG-IU:
Vinduer og dører:
Oppsummering: Vinduer skal skiftes på nyåret 2025 og derfor ikke vurdert.
Takstmanns kommentar til planløsningen:
Er det manglende samsvar mellom dagens bruk og godkjente byggetegninger?
- Det er etablert et ekstra soverom som opprinnelig er stue. -
Selgers egenerklæringSelger opplyser om blant annet i egenerklæringen:
Kjenner du til om det er/har vært feil tilknyttet våtrommene, f.eks. sprekker, lekkasje, råte, lukt eller soppskader?
- Ja, Sprekk på bad, kommentert i takstrapport.
Kjenner du til om det er utført arbeid på bad/våtrom?
- Ja, kun av faglært. Dusjvegger, dusjbatteri og dusjhode byttet i 2019 av K. Lund. Toalett byttet i 2024 av Trondheim VVS. Arbeid utført av K. Lund og Trondheim VVS
Kjenner du til feil eller om har vært utført arbeid/kontroll på vann/avløp?
- Nei.
Kjenner du til om det er/har vært utettheter i terrasse/garasje/tak/fasade?
- Hele sameiet gjennomgår et prosjekt med bytte av kledning, vinduer, tak mv.
Kjenner du til om det er/har vært utført arbeid på el-anlegget eller andre installasjoner (f.eks. oljetank, sentralfyr, ventilasjon)?
- Nei.
Kjenner du til om det har vært utført arbeid på terrasse/garasje/tak/fasade?
- Ja, kun av faglært. Pågående prosjekt med bytting av kledning, vinduer og tak. Arbeid utført av Profil-fasade.
Er det andre forhold av betydning ved eiendommen som kan være relevant for kjøper å vite om (f.eks. rasfare, tinglyste forhold eller private
avtaler)?
- Pågående prosjekt med bytte av kledning, vinduer og tak. Gulv og listverk i stue, gang og soverom ble byttet høsten 2023. Arbeidet ble utført av fagfolk hos firmaet Belfor. Utover det så har vi bodd i leiligheten i kun ett år så vi har begrenset kjennskap til sameiet og leiligheten.
Tilleggskommentar:
Vi har bodd i leiligheten i kun ett år, og har derfor begrenset kjennskap til sameiet og leiligheten. -
OppvarmingFjernvarme og elektrisk oppvarming
-
ForsikringsselskapProtector AS
-
Polisenummer29240056
-
-
-
OmrådeLade
-
AdkomstSe vedlagt kartskisse på høyre side i annonsen. Ved å trykke på kartet får du enkelt tilgang til en spesifisert reiserute fra din destinasjon til boligen. På visningsdagen vil det bli skiltet med visningsskilter fra Heimdal Eiendomsmegling. Velkommen til visning!
-
BeliggenhetLeiligheten ligger sentralt til på Lade, med nærhet til det aller meste.
Lade byr på et rikt tilbud på alt fra store kjøpesentre og bransjeforretninger til restauranter, kafeer og dagligvare. Av kjøpesentre har du City Lade og Lade Arena med et utvidet tilbud på detaljhandel. I tillegg har du Ladetorget med bla. dagligvare, apotek og frisør. Her får du alt du trenger i hverdagen innen gangavstand.
Det er godt utbredt busstilbud med hyppige avganger. Metrobuss linje 2 går fra like ved leiligheten. I tillegg er det kort avstand til holdeplass for buss linje 20. Du vil også ha kort avstand til Lilleby togstasjon
Lade skole har lenge hatt et godt omdømme for dyktige lærere og godt tilrettelagte dager for barna. Dette er per tidspunkt en grunnskole med 1.-10 trinn. Nye Lade skole er nå ferdig og skal være en barneskole for 750 elever, samt avdeling for 40 minoritetsspråklige elever og idrettshall. I første omgang skal det være skole for 1.-10. trinn, med endring til 1.-7.trinn når ny ungdomsskole på Lilleby står ferdig.
På Lade har du et utbredt tilbud av barnehager. Lade barnehager består av Korsvika, Østmarkneset og Stabburet barnehage. Her får du et barnehagetilbud som ønsker å få til en helhetlig oppvekst til det beste for de små. Det betyr at de 3 barnehagene jobber sammen om et felles pedagogisk grunnsyn. Ladestien barnehager består av Ladesletta og Tiriltoppen barnehage. Ladestien barnehager er grønt flagg-sertifisert, og begge barnehagene har relasjonsarbeid, vennskap og felleskap som viktigste fokus.
Lade idrettsanlegg er byens største arena for fotballaktivitet. Her arrangeres årlig Scandia Cup, og er året rundt et populært mål for trening og gøyale aktiviteter. Idrettsanlegget har over tid blitt videreutviklet og forbedret, og holder nå bane for flere ballaktiviteter, som bla. basketball og volleyball. Ladestien er en ypperlig destinasjon for fine joggeturer. Om du foretrekker å trene innendørs har du flere gode treningssentre å velge mellom, som Impulse, 3T Leangen, Flex Gym, Fresh Fitness og CrossFit.
-
-
-
Ferdigattest/brukstillatelseDet er utstedt ferdigattest for boligbebyggelse med parkeringskjeller datert 12.07.2002.
Det foreligger en godkjent fasadeendring for eiendommen datert 30.09.2024.
Megler har kontrollert dagens planløsning opp mot byggegodkjente tegninger datert 28.06.2000. Følgende avvik ble registrert:
- Det er etablert et ekstra soverom i stuen i dagens planløsning sammenlignet med byggegodkjente tegninger. -
Regulerings-og arealplanerEiendommen ligger i et område regulert av plan r1024f, og eiendommen er regulert til blant annet vei, parkeringsplasser og bolig.
Eiendommen er avsatt til boligbebyggelse, byggegrenser, utbyggingsvolum og funksjonskrav, krav om reguleringsplan i kommuneplanens arealdel 2012 til 2024.
Kopi av situasjonskart, reguleringsplan med bestemmelser, reguleringskart, kommuneplanens arealdel med bestemmelser m.m. kan fås ved henvendelse til megler. Interessenter oppfordres til å gjøre seg kjent med disse.
Det foreligger regulering under arbeid, r20220026. Konferer megler. -
Adgang til utleieDet er kun én bruksenhet i boligen. Boligen kan fritt leies ut.
Kortidsutleie:
Kortidsutleie defineres som utleie av egen bolig, eller deler av egen bolig, i mindre enn 30 dager.
Iht. eierseksjonsloven §24 er korttidsutleie av hele boligseksjonen i mer enn 90 døgn årlig ikke tillatt. Med korttidsutleie menes utleie i inntil 30 døgn sammenhengende. Sameiet har mulighet til å gjennomføre vedtektsendring slik at begrensningen endres til mellom 60 og 120 døgn.
Interessenter oppfordres til å gjøre seg kjent med sameiets vedtekter og husordensregler tilknyttet utleie av boligen. -
Vei, vann og avløpOffentlig vei, vann og avløp via private stikkledninger.
-
-
-
LegalpantLegalpant betyr pant etter loven, og har rettsvern foran tinglyste heftelser. I henhold til eierseksjonsloven og borettslagsloven har eierseksjonssameier og borettslag legalpant på inntil 2 ganger grunnbeløpet for blant annet dekning av felleskostnader. Videre har kommune legalpant for blant annet kommune avgifter i henhold til panteloven.
Kjøpers bank er innforstått med å få prioritet etter legalpant og tinglyste heftelser ved finansiering av det nye kjøpet.
Dersom eiendommen er skilt ut fra en annen (såkalt hovedbøl) er det mulig at det er tinglyst rettigheter eller forpliktelser knyttet til eiendommen i form av erklæringer og/eller avtaler som ikke fremgår av grunnboken for denne eiendommen.
-
-
-
BoligselgerforsikringSelger har tegnet boligselgerforsikring og har utarbeidet egenerklæring i forbindelse med dette. Kjøper plikter seg til å gjøre seg kjent med denne før budgivning/kjøp. Egenerklæringen er lagt ved salgsoppgaven.
-
BoligkjøperforsikringVedlagt i salgsoppgaven følger informasjon om Boligkjøperforsikring Pluss og Boligkjøperforsikring fra HELP Forsikring AS. Boligkjøperforsikring er en rettshjelpsforsikring som gir trygghet og profesjonell juridisk hjelp dersom det oppdages uventede feil eller mangler ved boligen de neste fem årene. Boligkjøperforsikring Pluss har samme dekning som Boligkjøperforsikring + fullverdig advokathjelp på viktige rettsområder i privatlivet. Les mer om begge forsikringene i vedlagte materiell eller på help.no.
Det gjøres oppmerksom på at meglerforetaket mottar kr 3 000,- / 4 100,- (avhengig av boligtype) i honorar for hver forsikringsavtale som formidles av Boligkjøperforsikring. For formidling av Pluss mottar meglerforetaket 1 000,- i honorar.
Boligkjøperforsikring kan tegnes av privatpersoner som kjøper bolig til eget formål, og gjelder ikke for foretak eller næringsbygg. -
LovanvendelseEiendommen selges etter reglene i avhendingsloven.
Eiendommen skal overleveres kjøper i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøper setter seg grundig inn i alle salgsdokumentene, herunder salgsoppgave, tilstandsrapport og selgers egenerklæring. Kjøper anses kjent med forhold som er tydelig beskrevet i salgsdokumentene. Forhold som er beskrevet i salgsdokumentene kan ikke påberopes som mangler. Dette gjelder uavhengig av om kjøper har lest dokumentene. Alle interessenter oppfordres til å undersøke eiendommen nøye, gjerne sammen med fagkyndig før bud inngis. Kjøper som velger å kjøpe usett kan ikke gjøre gjeldende som mangel noe han burde blitt kjent med ved undersøkelsen.
Dersom det er behov for avklaringer, anbefaler vi at kjøper rådfører seg med eiendomsmegler eller en bygningssakyndig før det legges inn bud.
Hvis eiendommen ikke er i samsvar med det kjøperen må kunne forvente ut ifra alder, type og synlig tilstand, kan det være en mangel. Det samme gjelder hvis det er holdt tilbake eller gitt uriktige opplysninger om eiendommen. Dette gjelder likevel bare dersom man kan gå ut i fra at det virket inn på avtalen at opplysningen ikke ble gitt eller at feil opplysninger ikke ble rettet i tide på en tydelig måte. En bolig som har blitt brukt i en viss tid, har vanligvis blitt utsatt for slitasje og skader kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøper regne med, og det kan avdekkes enkelte forhold etter overtakelse som nødvendiggjør utbedringer. Normal slitasje og skader som nødvendiggjør utbedring, er innenfor hva kjøper må forvente og vil ikke utgjøre en mangel.
Boligen kan ha en mangel dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk areal, forutsatt at avviket er på 2% eller mer og minimum 1 kvm.
Ved beregning av et eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøper selv dekke tap/kostnader opptil et beløp på kr 10 000 (egenandel).
Dersom kjøper ikke er forbruker selges eiendommen «som den er», og selgers ansvar er da begrenset jf. avhl. § 3-9, 1. ledd 2. pktm. Avhendingsloven § 3-3 (2) fravikes, og hvorvidt en innendørs arealsvikt karakteriseres som en mangel vurderes etter avhendingsloven § 3-8. Informasjon om kjøpers undersøkelsesplikt, herunder oppfordringen om å undersøke eiendommen nøye, gjelder også for kjøpere som ikke anses som forbrukere. Med forbrukerkjøper menes kjøp av eiendom når kjøperen er en fysisk person som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet.
Kjøpers undersøkelsesplikt
Du som kjøper oppfordres til nøye å gjennomgå eiendommen og salgsprospektet før budgivning. Du kan ikke gjøre mangel gjeldende for forhold du kjente eller burde kjenne til da avtalen om kjøp av eiendommen ble inngått. Før du legger inn bud på eiendommen anbefaler vi at du undersøker eiendommen grundig, gjerne i samråd med en autorisert takstmann eller annen sakkyndig.
Heimdal Eiendomsmegling AS anbefaler ikke å legge inn bud på en eiendom usett, dvs. at du inngir bud på en eiendom uten å ha besiktiget eiendommen. Dersom du likevel ønsker å gjøre dette vil dine muligheter for å reklamere mangler overfor selger kunne bli redusert. Når du har overtatt eiendommen plikter du som kjøper å foreta en grundig undersøkelse av eiendommen. -
BudgivningAlle bud skal inngis skriftlig til megler. Bud kan legges inn på nettannonsen på "gi bud knappen" eller via hjemmesiden. Ved elektronisk budgivning kan bud legges inn trygt og enkelt med bank-ID. Megler kan også kontaktes for tilsendelse av budkjema. Budskjema finnes også i salgsoppgaven. Kravet til skriftlighet gjelder også budforhøyelser, motbud og aksept.
Et bud er bindende for budgiver når budet er kommet til selgers kunnskap. Selger står fritt til å akseptere eller forkaste ethvert bud, og er således ikke forpliktet til å akseptere det høyeste budet på eiendommen. Megler skal, i den grad det er nødvendig og mulig, informere de involverte i budrunden skriftlig om status i budgivningen.
Megler prøver så langt det er mulig å holde interessenter orientert om bud på eiendommen. Budvarsel krever skriftlig samtykke fra mottaker. Megler skal så snart som mulig bekrefte skriftlig ovenfor budgiver at bud er mottatt. Bud som ikke er skriftlig, eller som har kortere akseptfrist enn til kl. 12.00 dagen etter siste annonserte visning, vil ikke bli formidlet til selger. Unntak fra dette kan gjelde dersom selger er å anse som næringsdrivende.
Vi oppfordrer til å legge inn bud på eiendommen i god tid før budfristen. Dersom du mot formodning ikke mottar informasjon om bud på eiendommen, oppfordrer vi til å selv ta direkte kontakt med megleren.
Selger og kjøper har krav på å få utlevert kopi av budjournalen straks etter at handel er kommet i stand. Alle som har inngitt bud på eiendommen kan på forespørsel få en kopi av anonymisert budjournal etter at budrunden er avsluttet. For øvrig vises til det «Forbrukerinformasjon om budgivning», som er vedlagt i salgsoppgaven.
Prospektet er gjennomlest og godkjent av selger. -
HvitvaskingsregleneEiendomsmeglerforetaket er underlagt Lov om tiltak mot hvitvasking og terrorfinansiering (Hvitvaskingsloven). Dette medfører at megler har en plikt til å gjennomføre kundetiltak ovenfor både selger og kjøper. Både selger og kjøper, herunder de selger og/eller kjøper opptrer på vegne av, må fremlegge gyldig legitimasjon som følge av meglers kundekontroll. Der selger eller kjøper er en juridisk person omfatter kundekontrollen blant annet verifisering av identitet til reelle rettighetshavere, hvor egenerklæring for selskapsstruktur, firmaattester og gyldig legitimasjon må fremlegges og kontrolleres.
Dersom kontrolltiltak ikke lar seg gjennomføre kan ikke eiendomsmegler medvirke til gjennomføring av transaksjonen, og handelen kan dermed stanses. Dersom kjøper ikke bidrar til gjennomføring av kontrolltiltak vil kjøper være ansvarlig for eventuelle forsinkelser av oppgjør til selger, og videre kostnader/tap ved dekningssalg. Kontrolltiltak for selger gjennomføres ved oppdragsinngåelse, men i de tilfeller forhold ved selgersiden utløser krav til ny kundekontroll i løpet av oppdragsgjennomføringen, kan selger ved å ikke bidra til gjennomføring av kundetiltak misligholde sine forpliktelser ovenfor kjøper.
Eiendomsmeglerforetaket har også ytterlige prosedyrer og kontrollpunkter knyttet til hvitvaskingsregelverket, herunder blant annet kontroll av midlenes opprinnelse ved bruk av egenkapital. Partene plikter å opplyse om de forhold meglerforetaket etterspør i forbindelse med kontrolltiltak.
Eiendomsmeglerforetaket har plikt til å innrapportere mistenkelige transaksjoner til Økokrim dersom det avdekkes mistanke om at midler har tilknytning til utbytte fra en straffbar handling, og/eller har tilknytning til terrorfinansiering. Partene varsles ikke dersom transaksjonen rapporteres til Økokrim. -
PersonopplysningerI henhold til personopplysningsloven gjør vi oppmerksom på at interessenter kan bli registrert for videre oppfølgning.
For utførelsen av oppdraget blir informasjon om oppdragsgiver, eiendommen, interessenter, budgivere og kjøper lagret av meglerforetaket i minimum 10 år iht. eiendomsmeglingsforskriften. Det samme gjelder ethvert dokument utarbeidet eller innhentet i forbindelse med oppdraget. Personopplysningene vil bli benyttet til det formålet opplysningene er innhentet for, herunder blant annet kontroll av finansiering. Opplysninger som navn og kontaktinformasjon vil ikke bli benyttet til markedsføringsformål uten særskilt samtykke.
Du kan lese mer om hvordan vi behandler personopplysninger i personvernerklæringen på www.hem.no/personvern.
-
-
-
DiverseUtenlandsk kjøper:
Dersom kjøper er utenlandsk statsborger kreves det at vedkommende har D-nummer til erstatning for norsk personnummer. D-nummer kan utstedes i flere tilfeller, blant annet ved etablering av bankforhold. Skal søknad om D-nummer sendes til Kartverket samtidig med innsending av skjøtet for tinglysing, plikter budgiver å ta forbehold som lyder følgende i sitt bud: "Forbehold om tillatelse fra selger til å sende søknad om D-nummer i forbindelse med tinglysning av skjøte. Dette medfører forsinket oppgjør til selger". I disse tilfellene oppbevarer kartverket skjøtet inntil kjøper har fått D-nummer av skatteetaten. Skjøtet vil bli tinglyst så snart Kartverket har mottatt kjøpers D-nummer fra Skatteetaten. Kjøper plikter å fremlegge nødvendige dokumenter for søknad om D-nummer før overtagelse. Dersom kjøper ikke får innvilget søknad om D-nummer, plikter kjøper å videreselge eiendommen for egen risiko og regning.
Søknad om D-nummer i forbindelse med tinglysing av skjøte medfører at oppgjør og utbetaling til selger blir forsinket. Kontakt megler for informasjon før budgivning. -
Meglers vederlagOppdragsgiver betaler kr. 35 000,- i meglerprovisjon, tilretteleggingsgebyr med kr. 15 000,-, oppgjørsgebyr med kr. 4 900,-, fellesvisninger med kr. 1 990,- og markedsføringspakke med kr. 16 950,-.
Oppdragsgiver betaler rimelig vederlag iht. emgll. §6-5(3), tilrettelegging, avholdte visninger, direkte utlegg og markedsføring dersom handelen ikke kommer i stand. -
FinansieringHeimdal Eiendomsmegling AS kan gjennom Melhusbanken tilby økonomisk rådgivning.
-
-
-
-
Salgsoppgave - Ingemann Torps vei 15APDF
-
Andre leiligheter i området
0
-
Velkommen til Ingemann Torps vei 15A - en 4-roms selveier i 2. etasje med god planløsning -
Leiligheten er på til sammen 97m² BRA-i -
Du har direkte adkomst til en romslig og egen balkong -
Balkongen er på flotte 10,5m² med gode møbleringsmuligheter -
Balkongen er sørvest-vendt og byr på fine solforhold -
Leiligheten varmes opp gjennom fjernvarme og elektrisk oppvarming -
Det er etablert et ekstra soverom i nyere tid med mulighet for en koselig lesekrok i hjørnet med utsikt over området -
Her får du lekre og store vindusflater som byr på rikelig med naturlig lysinnslipp gjennomgående i leiligheten -
Leiligheten har en åpen stue- og kjøkkenløsning på 42m² -
Kjøkkenet har integrerte hvitevarer som opplegg for oppvaskmaskin, stekeovn og platetopp -
Romslig plass til ønsket møblering til spisestue -
Hovedsoverommet er på 15m² -
Soverommet har en bod som fint kan innredes som et walk-in garderobeskap på 3m² -
Andre soverommet er på 10,5m² med gode muligheter for ønsket møblering -
Siste soverommet er på 7m². Alle soverommene har godt med lysinnslipp -
Flislagt bad på 8,5m² og er utstyrt med behagelig gulvvarme -
Badet er innredet med servant, servantskap, wc, innfellbare dusjdører, opplegg for vaskemaskin, mekanisk avtrekk og rørfordelingsskap. -
Bad og soverom ligger i tilknytning til entre -
Entréen er på 7m² og byr på innebygd skyvedørsgarderobe som gir godt med oppbevaringsplass til sko og yttertøy -
Medfølger 2 faste p-plasser i parkeringskjeller. Gangavstand til "alt" av servicefasiliteter som dagligvarebutikker, treningssenter, kollektivtransport og fine turområder -
Velkommen til visning! -
Planskisse
Endret: 30.11.2024 11:26